Znamení vraha
Kriminalistka Alina Burroughsová se vydává do Arizony, aby vyšetřila vraždu Kim Anconové. Alina znovu otevře tpřípad, aby zjistila, zda stopy po kousnutí stačí k prokázání vraždy.