Čtyři vraždy a rozsudek smrti
Kriminalistka Alina Burroughsová se vydává do Winter Garden na Floridě vyšetřovat masakr v obchodě s nábytkem, který si na Štědrý den roku 1975 vyžádal čtyři oběti.