Prasata
Na útěku hledají June a uprchlé Služebnice útočiště. V Gileadu se teta Lydie vzpamatovává ze ztráty 86 dětí během Andělského letu. Bojovní Waterfordovi, kteří jsou ve vazbě v Torontu, se dozvídají o Juneině činu.