Paprika
Když je ukraden přístroj, který umožňuje terapeutům vstupovat do snů jejich pacientů, městem se přežene vlna psychické nevyrovnanosti. A jenom mladá psychiatrička přezdívaná Paprika ji podle všeho dokáže zastavit.