V Oz po návratu Martina Quernse panuje pozdvižení. Howell s Robsonem obdrží znepokojující lékařské zprávy. Brass učiní poslední pokus. Hoyt se znovu setká se svou biologickou matkou. Otec Mukada rozluští nevyřešenou záhadu a Arif zklame své bratry.