Glynn obdrží dobré i špatné zprávy ohledně případu otravy toxickými látkami. Rebadowův vztah se Stellou mezitím narazí na překážky. Keller s Beecherem uzavřou oboustranně výhodnou dohodu a mezi Básníkem a Reddingem málem dojde ke rvačce.