Ve vzduchu visí cosi zlověstného a Claude odjíždí za svým bratrem Sealem do Tennessee. Holly, Ralph, Yunis i Andy jej následují v naději, že se jim podaří setřást temnou sílu a zabránit jí tak v dalším zabíjení.