Nový dramatický seriál OUTSIDER, inspirovaný stejnojmenným bestselerovým románem Stephena Kinga, sleduje vyšetřování děsivé vraždy jedenáctiletého chlapce a tajemné okolnosti, které tento hrůzný čin obklopují.