Případu se ujímá státní zástupce Strzelecki. Zawieja se nevzdává, ale vzepře se příkazům svého šéfa a pokračuje ve vyšetřování případu. Dítě zavražděné ženy je stále nezvěstné a nové stopy nikam nevedou.