Zawieja a Trepa hledají stopy a navštíví psychiatrickou léčebnu, kde oběť pracovala. Mají podezření, že jeden z pacientů může být zapleten do její smrti. Ve stejné době obdrží prokurátor Strzelecki podezřelý balíček.