Třetí opoziční tým
Prostřednictvím výpovědí zaměstnanců redakce dává Rebecca dohromady události, jež vedly ACN k fatálnímu rozhodnutí pokračovat ve zkoumání výbušného Dantanova příběhu o operaci Genoa.