Kurva kuřba
Issa, která se ocitne bez auta, se dočká jen samého zklamání, zatímco se snaží dodržet svůj rozpis. Molly se trápí kvůli důležitému přátelství, zatímco objevuje něco nového. Na Lawrenceho v práci čeká drsné prozření poté, co mu zkritizují jeho aplikaci.