Riskantní a nebezpečné
Lovci krabů začínají pociťovat únavu ze života na moři. Sig a Edgar na Northwesternu soutěží, kdo vydrží déle vzhůru. Kapitán lodi Time Bandit o vlásek unikne smrti.