Nová krev u kormidla
Kapitám Phil je v nemocnici a u kormidla Cornelie Marie je Murray. Řídit loď pro něj není snadné. Northwestern nebezpečně přetíží svůj jeřáb, a tím ohrozí stabilitu celé lodi.