Nebezpečný úlovek: legendární loď Wizard
Kapitán Keith Colburn vybudoval impérium za 1 milion dolarů. Investoval do lodě Wizard z druhé světové války a učinil z ní nejdravější plavidlo flotily. Ale za jakou cenu?