Návrháři, kterým pomáhají průkopníci streetwearu Bobby Hundreds a Angelo Baque, řeší osobní a emocionální výzvu: vtělit své základní přesvědčení do vzhledu, jenž se dotýká naléhavých sociálních problémů.