Zbývající návrháři se nechali inspirovat ikonickými postavami z filmu Sebevražedný oddíl a pod vedením designéra tenisek Alexandra Johna a Jima Leeho z DC Comics vytvořili streetwearové oblečení vhodné pro superhrdiny.