Jimmy Haakenson
Detektiv Jason Moran znovu otevře případ sériového vraha Johna Waynea Gacyho. Truchlící rodina Jimmyho Haakensona, který se už 40 let pohřešuje, chce zjistit, zda nebyl jeho obětí.