Edward Beaudion
Detektiv Jason Moran znovu otevře případ sériového vraha Johna Wayna Gacyho. Truchlící rodina Edwarda Beaudiona, který se už 40 let pohřešuje, chce zjistit, zda nebyl jeho obětí.