Hledač talentů Roy McDaniel přijíždí do Myrtle beach, aby se Kennyho zeptal na Ivana Dochenka, slibného ruského hráče. Stevie si určuje pravidla pro návrat do Kennyho týmu a zároveň se potýká se vztahem Shane a Kennyho.