S malým Tobym v závěsu se zuřící Kenny vydává na sever najít April. Dustin, Maria ani Jamie mu nepomohou, a tak Kenny vyhledá svého někdejšího poskoka Stevieho, který momentálně pracuje v autosalonu Ashleyho Schaeffera.