Hromy nebo blesky
V rámci reklamní akce Dieselsellerz se utkají dva vozy F450 a vítěz si jeden odveze. Hoši dokončují přestavbu starého Chevy C10 z roku 1969 na naftovou verzi se sníženým podvozkem.