Dvě basebalové zakázky: 1. část
Tým hodlá restaurovat vůz bullpen pro basebalovou ligu MLB Network. Rovněž pracují na dosud největší zakázce, vozu Chevy Duramax pro basebalovou legendu Miguela Cabreru.