Národ bister u silnic: Milovníci masa
Guy Fieri zamíří do Miami, aby zjistil, co jeho kamarád dovede s kuřecím masem a kachnou. A obchod s nudlemi v Portlandu nabízí tisíce knedlíčků týdně.