Národ bister u silnic: Kolem světa
Guy Fieri si dá nášup ve svém prvním peruánském bistru v Chicagu. V Portlandu pak objeví prodejní okénko s mezinárodní nabídkou a přiměřeným podílem vlastní tvorby.