Na střídačce
Hrdinové dorazí na poslední zastávku: Město Lampionů! Podmínkou posledního prstenu je talentová soutěž! Tang,manažer kapely, se prsten pokusí najít sám! Jenže k němu dovede i Makaka; postaví se mu a uvolní i pro sebe neznámou moc.