1931-1933. Aby se vzpamatovala z nevýslovné tragédie, pracuje Mildred ještě usilovněji na přípravách k otevření své restaurace. Po pomalém startu se restaurace rozjíždí, kapacita se naplňuje a Mildred s radostí uvítá bývalou kolegyni, servírku Idu.