Medvědí úklid
Poté, co je Panda zraněn na basketbalovém hřišti, přizvou Medvědi Charlieho do svého basketbalového týmu. Ale jakmile začne být Charlie v basketu příliš dobrý, začne jeho vinou mizet ze hry veškerá zábava.