Jackie slaví vítězství před kamerami, ale za zavřenými dveřmi se dostane na nové dno. Zářivý okamžik Decourcyho slibuje možnou budoucnost v politice, ale veškerá hrdost, kterou Siobhan cítí ke svému manželovi, se po nečekané zradě vytrácí.