Decourcy je o krok blíž k tomu, aby spojil ukradené zbraně s loupeží v Reveru, když zasvěcený člověk souhlasí, že bude mluvit. Jenny už nemůže ignorovat Jackieinu bezohlednost, když se objeví na jejím prahu.