Rozpálení do ruda
Lisbonová s Patrickem se dostaví do sídla milionáře Yuri Bajorana, majitele společnosti, která vyrábí helikoptéry. Někdo mu vyhrožoval, že má do osmačtyřiceti hodin zemřít. Na místě se Lisbonová s Patrickem také setkají s Walterem Mashburnem...