Ruce od krve
Tým je přivolán k vyšetřování vraždy mladé ženy. Dívka byla několik měsíců členkou sekty, kterou už v minulosti policisté vyšetřovali. Patrick spolehlivě zamíří k jejich vůdci, Bretu Stilesovi, který mu může pomoct s vyšetřováním.