2002. Když Carrascosa najde Maríu Martu ve vaně, zasáhnou lékaři a členové rodiny. Státní zástupce přijímá výpovědi a objevují se první podezření. Při forenzním zkoumání se najde pět nábojů. V roce 2011 Belu a Juana pokračují v pátrání.