Odchod ze školy a medfordský zázrak
Sheldon přemýšlí o tom, že přeruší studium na vysoké škole a zaměří se na budování své databáze. George starší je znechucený, když si někdo jiný připisuje zásluhy za jeho fotbalová vítězství.