Čmuchání za zády a obrat k ateismu
Sheldon přivítá Missy ve světě ateismu a přiměje ji zpochybnit Bibli. Babča je odhodlána přistihnout George staršího při lži a Mary pomáhá pastoru Jeffovi hledat pomocníka.