Musím se doplazit na svobodu
Po nepodařené loupeži čeká na Darryla Norrise obvinění z vraždy a dlouhý trest odnětí svobody. Jenže se mu podaří neuvěřitelným způsobem uprchnout z vězení skrze strop své cely.