Musím se vyhrabat z dluhů
Po vážném úrazu se Jaimemu Jonesovi kupí nezaplacené účty. Jde o blahobyt jeho rodiny, a proto si nasadí převlek a začne vykrádat banky, aby své dluhy zaplatil.