Pomsta byla sladká
Marshallu Brownovi bylo teprve 19 let, když poprvé na zakázku zavraždil člověka. Brzy byl usvědčen a strávil léta ve vězení a plánoval útěk. Sledujte jeho příběh života na útěku.