Musím sehnat náhradní díly na motorku
V roce 1991 Marvin Carson vyřešil hádku, kterou měl se soupeřícím gangem tím, že zastřelil jejího vůdce a potom se dal na útěk. Když se vrátil domů, policie už o něm věděla.