Legenda o mysli
Tajemství z Adiny minulosti vyjdou najevo, když se parta vydá v utajení vyšetřovat podezřelé úmrtí. Millie, která je stále vyčerpaná z posledního lovu, požádá Mary, aby na Johna dohlédla, až budou hledat nové informace.