Mistři války
Okolnosti veteránovy smrti jsou velmi podivné, a tak Carlos svolá všechny k dalšímu vyšetřování. Podělí se také o detaily ze své minulosti, díky nimž ho John uvidí v novém světle. Mary najde nečekaného spojence.