Jack se začne malovat přírodu, jen aby vnesl do lesa chaos. Bugs se mu postaví a chaos se násobí. / Bugs náhodou zachytí přísně tajnou tašku určenou pro tajného agenta. Na Bugse se pověsí špión! Jde o národní bezpečnost!