Bigfoot přijde na nečekanou návštěvu a Bugs se rozhodne, že jej naučí pár věcí ohledně etikety. / Yosemite Sam uteče z vězení, aby zjistil, že vůbec nerozumí bankovnictví 21. století. Bugs, ho s do problematiky rád zasvětí.