Carlyin báječný magnet
Carly dostane nový magnet, aby pomohla Otravnému jeřábu Tess naložit zásilku kontejnerů. Carly má potíže a práci kazí. Chybami se vláček učí. Sandy se náhle řítí do vody; Carly využívá své nové schopnosti a doufá, že neudělá chybu.