Vykolejená
Nia musí dostat obří míč Zeměkouli na pláž v Norramby, ale všechny tratě jsou zablokované! Když se míč skutálí z vagónu, Nia se vydává na pouť přes Sodor a snaží se ovládnout skákání míče. Nakonec se hopsání přizpůsobí a přivolá si pomoc.