Domy jiných lidí
S Mirandou a FBI v patách Cassie zapojí Maxe do plánu, který zahrnuje vloupání, počítačové podvody a příliš mnoho vodky. Annie je nucena oplatit laskavost klientovi a hrozí, že Meganina tajemství vyjdou najevo.