V nouzové situaci
Když se letuška Cassie Bowdenová na cestě do Bangkoku setká s pohledným a svůdným pasažérem Alexem Sokolovem, rozhodne se s ním strávit noc. Ale když se následujícího rána probudí vedle mrtvoly, nepamatuje si, co se stalo.