Agenti NTSF:SD:SUV:: vymění odznaky a zbraně za kšandy a veselé oblečení, aby zachránili řetězec restaurací vlastněný prezidentem flotily před jeho násilnickým rivalem, seňorem Dicksem. Padne jejich plán na úrodnou půdu?