Cheeseburgery, léčba a výzva
Buddy zhotoví obrovský dort ve tvaru cheeseburgeru na počest národního měsíce hamburgerů. Celý tým je poctěn tvorbou speciálního dortu pro Americkou onkologickou společnost.