Sluchátka, helikoptéry a nasazená pouta
Buddy překvapí Anthonyho dortem s DJ výbavou v životní velikosti, včetně otočných talířů gramofonu. Buddy má šanci doručit v helikoptéře dort jednotce letecké lékařské evakuace.